Wix thumbnail
Press Usercentrics slaat de handen ineen met Wix om de eerste consent management oplossing voor de Wix Appmarkt te lanceren

Jun 5, 2024
Wix thumbnail

Asaf Remler, Director of Strategic Partnerships bij Wix, zegt hierover: “We zijn verheugd om met Usercentrics samen te werken om onze gebruikers een eenvoudig te implementeren oplossing te bieden die naleving vergemakkelijkt en website-eigenaren meer mogelijkheden geeft. Samen ontwikkelen we een nieuwe norm voor de manier waarop Wix-gebruikers gebruikerstoestemming beheren. Dit brengt ons een stap verder op het gebied van onze strategie om het productaanbod uit te breiden in samenwerking met toonaangevende technologiepartners.

1. Gestroomlijnde installatie met een paar eenvoudige stappen en activatie met één klik op de banner
  2. Aanpasbare gebruikerservaring met ontwerpflexibiliteit, zodat de toestemmingsbanner overeenkomt met de look and feel van de Wix-website, met ondersteuning in meer dan 47 talen
  3. Geïnformeerde besluitvorming wordt ondersteund door geautomatiseerde scanrapporten, zodat website-eigenaren weten waar ze toestemming voor nodig hebben en voor welke trackers en componenten
  4. Automatisch categoriseren van Wix en apps van derden, rechtstreeks in de toestemmingsbanner van de website
  5. Een voorsprong op de concurrentie in een privacybewuste markt, waarbij klanten van Wix worden gepositioneerd als leiders op het gebied van privacy

Wereldwijde privacy compliance op grote schaal

Meer dan 2 miljoen websites en apps maken al gebruik van de oplossingen van Usercentrics om een transparante gebruikerservaring te bieden en toestemmingen te beheren.

Felipe Iregui, Global Director Platform Partnerships bij Usercentrics zegt: “Onze samenwerking met Wix biedt gegevensprivacy- en toestemmingsbeheer als de nieuwste standaarden voor bedrijven en hun gebruikers. Wix-gebruikers kunnen nu profiteren van een betrouwbare en eenvoudig te implementeren oplossing om gebruikerstoestemmingen te beheren.

Perscontact: pr@usercentrics.com

Over Usercentrics

Usercentrics is wereldwijd marktleider op het gebied van oplossingen voor gegevensprivacy. Wij stellen bedrijven in staat om gebruikersgoedkeuringen en -voorkeuren op websites en apps te verzamelen, te beheren en te documenteren om zo wereldwijd te voldoen aan de voorschriften met betrekking tot gegevensprivacy.

1 Gebaseerd op het aantal actieve live sites zoals gerapporteerd door cijfers van concurrenten, gegevens van onafhankelijke derde partijen en interne gegevens per Q4 2023.